Град се налази 26 км од ауто-пута Загреб - Београд, главног путног правца који спаја западну са источном и југоисточном Европом. Козарска Дубица је административно, политичко и културно сједиште дубичке регије, у последњих неколико година прогресивно се шири на исток и југоисток стварањем подручја за индустријску зону и нова градска насеља, Петра Пеције, Мораве и Ђолови. Град Козарска Дубица се налази на надморској висини од 104 m. Општина је претежно равничарског земљишта иако има и брдовитих подручја на сјеверозападним и сјевероисточним дијеловима општине који се надовезују на планине Козару и Просару. Смјештена је у доњем току ријеке Уне и средишњем току ријеке Саве. За дубичку регију карактеристично је обиље плодног земљишта. Око 60% укупне површине дубичке регије представља обрадиво земљиште.

петак, 22. март 2013.

MIHAJLOVIĆ: AKO IZGUBIMO, JA SAM KRIV



Sve osim pobede Hrvatske bilo bi veliko iznenađenje. Osim za mene. Ako uspemo da pobedimo imaćemo veće šanse od Hrvatske da se plasiramo na Svjetsko prvenstvo, rekao je Siniša Mihajlović, selektor Srbije, pred današnji (18 časova) duel protiv "vatrenih".
Mihajlović je svjestan da samo tri boda drže "orlove" u igri za plasman u Brazil, a isto tako zna da njegova ekipa mora pružiti maksimum pred punim tribinama "Maksimira" kako bi došli do trijumfa. Ekspedicija iz Srbije u četvrtak je sletjela u Zagreb, a na aerodromu ju je dočekala armija policajaca zadužena za bezbjednost "orlova".
"Ako budemo igrali kako znamo, onda imamo velike šanse za pobedu. Atmosfera je kao i pred svaku drugu utkamicu, ništa više tenzija, ništa manje. Pitao sam na sastanku fudbalere ko je od njih živeo u bivšoj Jugoslaviji?! Ko je od njih bio u Zagrebu, Splitu, Sarajevu...?! Niko se nije javio", kazao je Mihajlović i dodao:
"Zato je ta utakmica sa Hrvatskom za njih slična onoj kao protiv Belgije, Velsa, Škotske. Sa te strane sam miran i nećemo se osvrtati na navijanje i skandiranja, kojih će biti. Rekao sam igračima, ako pobede biće heroji. Ako izgube - ja sam krivac."
Pitao sam fudbalere ko je živeo u Jugoslaviji?! Ko je bio u Zagrebu, Splitu, Sarajevu...?! Niko se nije javio, kazao Mihajlović
Igor Štimac, selektor Hrvatske, istakao je da je meč sa Srbijom samo susret od 90 minuta, u kojem njegom tim igrom mora da zasluži pobjedu.
"Ne osjećam tenzije. Ni ja ni momčad. Velika utakmica je pred nama. A moji igrači takve igraju svaki tjedan. Neću se vraćati u prošlost i govoriti što to znači za nas. Ovo je ipak samo nogometna utakmica", izjavio je Štimac tokom pres-konferencije na "Maksimiru", tokom koje je nestalo struje pa su prisutni jedno vrijeme bili u mraku.
Štimac je kazao da "orlovi" puni optimizma dolaze u Zagreb i da je to sasvim logična stvar, jer niko u meč neće ulaziti sa najava da će doživjeti poraz.
"Sportski je da se hrabre pa neće najavljivati poraz. Bitka će se voditi na svakom dijelu terena, utakmice se rješavaju preko bokova, jer je u sredini gužva. Ali, mi imamo snagu i u vezi, ali i u napadu koji je spreman njihov obrambeni bedem baciti na leđa", jasan je Štimac.

Grupa A

Parovi 5. kola: Hrvatska - Srbija (18 časova), Makedonija - Belgija (20.45), Škotska - Vels (21).
1. Belgija 4 3 1 0 8:1 10
2. Hrvatska 4 3 1 0 6:2 10
3. Srbija 4 1 1 2 6:5 4
4. Makedonija 4 1 1 2 3:4 4
5. Vels 4 1 0 3 3:11 3
6. Škotska 4 0 2 2 2:5 2

Нема коментара:

Постави коментар